مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 03:252020-06-11سياسي

فارس من| برق برخی مشترکین طبق قانون قطع می شود


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام، گفت: مشترکینی که در سه دوره متوالی قرائت کنتورهایشان فراهم نشود، برق آنان قطع خواهد شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، مشکل قطعی برق مشترکینی که کنتورشان قرائت نشده، توسط اداره برق یکی از سوژه هایی بود که در سامانه فارس من با عنوان چرا کنتور برق مشترکینی که قرائت نشده، قطع می شود بنا بر درخواست شهروندان ثبت شده است، این موضوع خبرنگار فارس را بر آن داشت تا برای پیگیری با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مصاحبه ای داشته باشد.

درر این راستا هادی شیرخانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: به منظور تداوم برق رسانی به عموم مردم، قرائت کنتور مشترکین، صدور صورت حساب برق مصرفی برای وصول مطالبات ناشی از مصرف توسط مشترکین در دوره های زمانی مشخص انجام می شود و مشترکین بایستی بر اساس قوانین حاکم و جاری امکان رویت کنتور و وسایل اندازه گیری را برای شرکت توزیع فراهم سازند.

وی افزود: چنانچه در 3 دوره متوالی امکان قرائت و رویت کنتور از سوی مشترک برای شرکت توزیع سلب شود بر اساس بند 50-4 آیین نامه تکمیلی تعرفه های برق شرکت توزیع انشعاب برق مشترک را موقتا قطع می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| برق برخی مشترکین طبق قانون قطع می شود

فارس من| برق برخی مشترکین طبق قانون قطع می شود